CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 7, 2009

hmmmm

ohh well, IM B-O-R-E-D!!!!! i just started reading a novel this afternoon and i managed to finish half of the story sudah!! W-E-I-R-D!!! banar,jarang ni aku cemani ani.. bangga tah ku diiikiiitt ni!!! dikiiit ganya tu ah, nada banyak...apakaaan aku ah ;p *ignore what im talking here* oohh okay, back to the story aaa cerita nya SIUK!!! malas ku membagi detailnya ah..ngaleh ku ;p

apa ku buat ari ani ahh?.. aaa oooo aaaa atuuu apa ni aaaa *ADANG EH AKU AH*;p


atuuu~~ babu macam biasa lah, banguni aku mengajut pukul 8 lalu cause babu kan gitau, babu and babah jalan and suruh aku kunci rumah..HAHAHA manis!!! blaaaaa..blaa


at 2.30, i went to airport ke Telbru.. alhamdulillah, saya ganya seorang waktu di sana..AHAHHA nada sampai 10 minutes wah ku di sana.. then. pergi to top bake blaa blaa ke Hua Ho bali ayam untuk si tom-tom.. atuu yaaaa!!! inda daging di makan nya, ayam di krajakan nya!! HAHHAHA ;p selepas itu, went to IDBB antar barang for my cousin selepas atu,aaa kemana ah melawat kereta kali.. HAHAHA



goshh!!! stresssssssssss berabissssssss ku di rumah ani yo!! so, texted si kumal kumal.. tapi, she did reply my text akhir =( tapi akhirnya, YAHOOOOOO!!!!!!! later she replied " Bh get ready we go lah " oohhh!!! terukir lah satu senyuman yang manis di wajah ku *cough cough* apa tu ertinya.. thats mean, kami pergi eeecheeeepeeddd !! *wink wink* thanks beh for the treat.. love you kumal kumal ku *nah ngampu tia aku ah* ;p atuuupun kana marah,bejalan saja..AHAHAH layak aku ah!!!



and now, i just had a phone call with my baby- alai BITUL!!! thanks beh, awuu cakapnya sekajap saja ni betalipaaaun ah, sekalinya 40 minutes wah kami begayut *wink wink* talk about this guy thinggy!! hahaha pacah!! keluar si Ronaldo!! RRRRRR!!! astaghfirullah.. meluahkan isi hati sorang2.. nada lah, we were talking about our results yang sooon akan keluar!! hahah menakutkan ada jua aku tuu.. ARGHH screwww it!! insya Allah, all O-level candidates will get good grades. AMIN YA-RABALALAMIN



BAR!!!! MUZIUM??!!! nanti kau Bar!!! terpedaya ku uleh mu.. HAHAHAHHAAH

0 comments: