CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 3, 2008

Lalalalala ;D

AHAHHAHAH damnnnn aku akhir datang to my school..ada reason bah...i went to clinic for my urea breathe test..again,i had to 'puasa' for 8hours before my test..lapar lagii..AHHAHHAA baik jua after dari clinic,my dad and i had our breakfest arah Restaurant Sagar..yumss~~yumss i was craving for murtabak and teh tarik..sedapppp ehh ;p then,ambil late slip



After Break: at bio' lab,my godnesss..yeaayy..there was a knocking door from the empty room at the back :s balik2 ni belagur..i told Maira that i heard something,rupanya ya pun kedengaran tapi ya nada bunyi2,sudah ku gitau ya baru jua ya brani cakap arah ku.. Zaerina and Nurul also heard the knocking door..the weird thing is, Farzana and Hazirah didnt hear any sound..gilaa jua tuu.. durang dua yanag duduk yg membelakangi that empty room,tapi durang nada dengar apa2..matiee eh..siapa jua nada ijap tuu..then,i yelled to my sir and asked him yang sir and my classmate ada dengar ka inda that knocking door,then nya durang, 'mana ada' HUH!!! WHATT!!??!!! sudah kami tagur that thing, NADA tia lagi ada that knocking sound..darnnn after abis bio, tym masuk dalam class, Farzana tarus2 gitau aku,knpa ku tagur that thing in the lab?..then,aku kata lah 'mana ku tau,pasal aku kembang bulu sudah and lain rasa ku even Maira pun jua'.. then,nya Farzan 'aku teliat "that thing" di belakang ku..tapi nada berapa nampak"..baieeeeeeee kalii..ijap banar ku.. pasal yang gnya duduk at the last benches di belakang: Farzana , Hazirah , Maira , me , Nurul , Zaerina , Safwanah , Mardiah and Hazreena(absent).. my goDD!!!!!


Petang Yang Indah(AHAHA apakiannn aku ah) : i was late for my tuition class at Berangan,pasal ada function and akhir siap.hehehehe my brother picked me up waktu tuition cause my sister and my sister -in-law shopping..MANISS~~~~


Night: my sister and I had our dinner di Lamee Restaurant in Gadong.. my mom didnt cook anything,thats why makan di luar.. i texted Meera to join me makan , tapi she replied that ia kanyang sudah bakas makan KAMBING ..eee benci aku.sia~siaaa pun.. HAHAHHAA after that saya jalan kaki ke tuition..mmyy GOD!!! nada edah ku makan basar tapi jalan kaki..maniss~~ apa nah,si Meera alai manis ku bah.. 'bah zir,aku ke Chong Hock ni'.. juburrr banaaaa... aku lagi lagging di mana kadai CD nya ani di gadong..rupanyaa di mana nahh..di manaa nah?!!! tuuu pacak2 dpan parking mysis rupanya kadai CD nya ani..manis~~ lagi sekali,terpaksa exercise jalan kaki ke kadai atuu.manisss ehh~~~kuyusss ku tayusss..HAHAHAHAHAH selepas itu..datang lah seurang setan,persuade aku membelu CD!!! HAHAHA manis~~ sekalinya,nada alang2 ku membali, 3 buting CD lagu wa ku bantai..maniss~~~ HAHAHAHA i lovee you beh ;P anyhoots, Meera , Jannah, Mai and i NADA MOOD kan belajar Physics pasal that 'HOT' girl yang taiee palattt ah..AHAHAHAH m meannnn.. huhuhuu and yeaa,i got a paper cut on my finger..masamm~~~ HAHAHHA

0 comments: