CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 13, 2008

12th December

OHHHH MYY GODD!!! i woke up at 5+ in the morning..gee~~ my dad suruh bangun awal untuk jaga rumah cause durang kan pergi ke Muara pasal my cousin membangun rumah.. aiiyoo~~~ super the kalat mata wah..takut tetidur paksa watch DVD..hang wah mata ku jeng meliat ahh.. so,around 6+, did all the laundry and the cleaning..eh ehhh!! aku baik sungguh wah..aku cuci kereta..sasak my dad pasal ia antar dua buah kereta arah car wash..HAHAHA pahadal,saya andang kan behajat kan menyuci kereta..HAHAHAHA cuci kereta my sis saja ku..HAHAHA and and and aku BULI my sister waktu makan..hahaha sorry jeng ahh sampai kau inda temakan..bedusa aku ah..HAHAHAH



after the Jumaat Prayer : WENT OUT!!! ;D


1st destination : Ceri Cafe
2nd destination : Hua Ho Mall
3rd destination : SHELL
4th destination : Jessamine Cafe

5th destination : Pet Link, Kiulap
6th destination : Excapade Sushi, Kiulap
7th destination : movie, SKM (manis ni idea ah ;D )
8th destination : Lambak




arrived home around 9.30pm


and saya ada cerita cali...mau tau apa? apaaaa nahhhh~~ HAHAHA

atu wah, waktu sampai rumah, saya ambil barang shopping arah boot kan..inda semana mana ada ENAM ekor anjing yang begitu besar besar belaka belari wah siring kereta tampat ku mengambil barang ahh..APANAH??!! dengan PANIC sekali..aku melumpat masuk dalam boot kereta ah..MANIS!!! sakit wah yooo!! pacah ehh.. belungsurr wah alai tarus dalam kereta ah.. celaputss!!! tehantuk tah ku lagi arah ceiling kereta ah..MAJAL!!! membari ayung tarus..HAHAHA






overall, I SUPER DUPER HAD SO MUCH FUN!!! thanks ;D

0 comments: