CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 26, 2008

December, 25th






HAHAHHAHAH YO!!! kelmarin wah, saya dengani Babu arah urang kain di Jangsak.. pacah wah yoo..lama sudah ku nada ikut mendangani ani.. went there around 11 and balik at 3.. damnnn batah wah ku di sana~~ and and ada cerita cali..jangantah kali saya becerita ah..HAHAHAHA *pedah2 ku mengitau ada cerita cali ah* HHAHAHA pastinya its all about my nini laki..HAHAHAHA land waktu pagi aku kan liat Histeria tapi full tah jua..ishh nanti ajee yeerr ;D iloveubeh










yesterday, around 4+, abang called me.. abang and his wife bawa makan arah Restaurant Nur Tihani kat Serusop.. hohoho first time wah jeng aku arah Kompleks Malabau ah ;D yeaa di sana makan with mertua and adik ipar abang... aww i miss si keriting eh no no since ia gundul sudah aaa i miss si kurus aka WAIZ.. ahahaa apakan aku ah..layan saja taayaaa wah aku ah ;p
after maghrib, we headed to Seri Kiulap Mall.. bought barang VS.. wheeehee not bad lah the price ;) selepas itu, went to EGM di gadong.. and and i was craving for sushi wah, naik ku sudah ni di Excapade ah for take-away.. F.U.L.L H.A.N.T.A.P wahhhh!!!! :( sampai saya pun tak kana layan..nada tah saya jadii. awuu nyaaentaa..bukurun ku menunggu sushi ku yang urang ramai atu.. so, sia2 pun lah saja ;D

0 comments: