CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 24, 2008

April, 23rd

YESS!!!!! yesterday i didnt come for my extra class because i had my appointmnt ke clinic..yeaa NO Geo and NO chem for me..mwaahhh!!!

so,i decided to have my lunch with my parents..kami makan arah Lamee..yumssssss..yumsss LOVE the butter prawn and the Dim Sum..**slurrrpss** ;D


1.15p.m : we came a bit early to the clinic..HAHAHA 15mins jua gannyaa..HAHAHA sekadar aku ah..

blaaaaa..blaaa...blaaa and then ;p i decided to take ultrasound abdomen tomorrow.my GOD!!!!!!! aku takut gilaa..maca aku dengar dari urang macam2 about ultrasound atu kan..arghhh!! ijap kuu!!!and now,aku sedang berpuasa sebelum my ultrasound..

my next check-up is on the 1st May..!!!yeaahh!! again..aku nada sekulah pagi..HAHAH nada lah..sekulah lah tapi akhir datang..;p teruk aku ah..rasa wah kan nada kan beljar ah..HAHAHA


and sasak ku,kelmarin malam aku nada arah rumah my tangah psal my tangah kan Umrah:s i had to attend my tution class:( i miss SEMUA cucu-cucu tangah..mwwaahhh

0 comments: