CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 15, 2008

SUNDAY

damnnnn... i was so tired that day.. banyak jalan ku sama my sister.. HAHAHAA

first,we went to Berkin Tuition in Kiulap.. aku register sana for my biology subject.. so,i will start this friday night..nervous ku eh.. HAHAHAH

pastu, kami jalan ke batu satu bali barang,and then ke YAYASAN!!! HAHAHA atuu yaaa paluii ehh..ada this bunch of people TALORRRRR.. traffic light untuk kami jalan HIJAU sudah,but durang masih bejalan..batah lagi tu..macam urang nada bedusa..buang ku marah..ku HON wah durang ah..stupidoooo banarrr.. temper saya atuu..HAHAHHA and then ada lagi bus purple ani..arghh sikit lagi terlanggar..talorr..that bus SALAH JALAN..lagii...my sister lagi HON DUA KALI.. HAHAHA then,kami pusing2 di bandar just because kami nada hafal jalan nya..HAHAHA ;p



few hours later, kami ke berakas lagi arah kadai Vincci..kami bayak aga kadai ani bukan pulang apa..pasal kan membali kasut..HAHHAA pasrah saya eh..HAHA pasal shoes kan ku bali nada size ku ;( sedih daku eh..AHAHAHHA



at night: nervous breakdown ku ehh..aku gitau my teacher yang aku quit tuition arah nya..aku quit bukan apa..pasal ya kan ke Melbourne ah..nada jua ulah..anak nya graduate..rindu ku teacher ku..baru jua aku 5 lessons arahnya...sudah tah ku quit..HAHAHAHA





much love,
ZIR

0 comments: