CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 25, 2008

Tuition & Dinner & Tuition again :D

me and Darl Erza

Darl Najihah - Darl Maria - Darl Amal

HAHHAHHA nyaman banr ketawa nya si amal ahh..HAHAHA maniss ehh


Perempuan yang Paling Mental pada waktu itu.. AHHAHAHA ;p

kami makan after kami abis tuition geo pasal kami makan dulu before class kami start lagi at 7..

aku ada cerita wah..panat to the maximum lah..my sister di mall wah sambil menunggu aku balik tuition atu kan..yatah,i called her phone untuk gitau ya aku dinner dengan my friends kan..balik2 ni kami bemessage gitau di mana bejumpa.i pun kusut that time pasal ya lapar..que panjang arah bank..AHAHAHA balik2 ni ya tepun aku,den ada cia this call appeared on my phone 'Loving...Loving...' tarus ku jawab.. and said 'yes sayang?' OMG!!!!! you know what!!??!!! it was MY DAD!!! gugur wah rasa jantung ku..ku pikirtah my sis tefun aku wahh..paluiiii juaa tuu..AHHAHA matieee ehh..memalukan sungguh.. HAHAHHA ;p

i was late for my next tuition,pasal my sis akhir siap makan so aku lambat about 20mins for my bio..lagipun aku sengaja kan sikit akhir datang pasal nya sir jua masa riatu yg lain andang akhir datang..mencuba tah ku cuba akhir datang..tapi ingau jua ati aku pasal akhir sudah ah..then, guess what? AKU YANG PALING AKHIR DATANG.. manisss~~ eh shitt eh..sudah2 han wah.. HAHAH selahau jua tuu.. macam my friend yang sebelah duduk ku ani cakap 'sekalinya kau ah,akhir banar'.. dalam ati ku.. 'f**k kali,sudah2han wah durang ahh awal datang ah' HAHAHAH

0 comments: